Pink是我一直以來很欣賞的歌手

她的歌一直以來也都相當熱門

從瘋狂的So What,到融合現代舞的Try,她的歌一直都會給人不同的驚喜

看得出來是個求新求變、創意無限的歌手

這次推出的Beautiful Trauma,旋律輕快,聽個幾次就成功讓我單曲loop啦~

在此推薦給大家~

 

P!nk - Beautiful Trauma
美麗的創傷

We were on fire
我們都很憤怒
I slashed your tires
破壞你的輪子
It's like we burned so bright, we burned out
就像我們鮮明的怒火,一發不可收拾
I made you chase me
使你追著我跑
I wasn't that friendly
我也不那麼友善
My love, my drug, we're fucked up, oh
我的愛,我的解藥,我們就這樣搞砸了,歐

[Pre-Chorus #1]
'Cause I've been on the run so long, they can't find me
我已經跑得太遠,他們都找不到我
You wakin' up to remember I'm pretty
你醒悟是因為我的漂亮
And when the chemicals leave my body
而當化學變化從我身上褪去
Yeah, they're gonna find me in a hotel lobby
耶,他們只會在酒店大廳找到我
'Cause mhm tough
如此堅定
Times they keep coming, all night
時間持續整個夜晚
Laughin' and fuckin'
笑聲,和交歡
Some days like I'm barely breathin'
這幾天,讓我幾乎喘不過氣
After we were high on the love
在我們激情過後
Don't doubt it was you
別懷疑就是你了

[Chorus]
The pill I keep takin'
我一直在吃藥
The nightmare I'm wakin'
我總在惡夢中醒來
There's nothin', no nothin', nothin' but you
那裏沒有任何、任何、任何的人,只有你
My perfect rock bottom
我完美的低谷
Beautiful trauma
美麗的創傷
My love, my love, my drug, oh
我的愛,我的愛,我的解藥,歐


[Post-Chorus #1]
My love, my love, my love, my drug, oh
我的愛,我的愛,我的愛,我的解藥,歐
My love, my love, my love, my drug, oh
我的愛,我的愛,我的愛,我的解藥,歐
My love, my love, my love, my drug, oh
我的愛,我的愛,我的愛,我的解藥,歐
My love, (oh) my love, my drug, we're fucked up
我的愛,(歐)我的愛,我的解藥,我們都搞砸了

[Verse 2]
You punched a hole in, the wall and I framed it
你在牆上擊破一個洞,讓我陷在你和牆之間
I wish I could feel things like you
我希望我可以和你有相同的感受
Everyone's chasing that holy feeling
每個人想去追求那種神聖的感覺
And if we don't stay lit we'll blow out
而如果我們不持續努力,我們終將熄滅
Blow out
終將熄滅

[Pre-Chorus #2]
'Cause we've been on the run so long they can't find us
因為我們已經跑得太遠,他們不會找到我們
Who's gonna have to die to remind us
那些會在死去後記得我們的人
That it feels like we chose this (I just chose this) blindly
就好像我們只是盲目的做了選擇(我就是要這樣選擇)
Now I'm gonna fuck up a hotel lobby
現在我就是要去酒店大廳
'Cause he's tough
因為他堅持
Times they keep coming, last night
就這樣持續了整晚
I might've messed it up again
我可能會再次搞砸
Some days like I'm barely breathin'
而這些日子讓我難以呼吸
But after we were high on the love
但在我們經過激情之後
Don't doubt it was you
別懷疑就是你了

[Chorus]
The pill I keep takin'
我一直都在吃藥
The nightmare I'm wakin'
也總在從惡夢中醒來
There's nothin', no nothin', nothin' but you
那裏沒有、沒有、沒有任何人,除了你之外
My perfect rock bottom
我完美的低谷
Beautiful trauma
美麗的創傷
My love (my love), my love, my drug, oh
我的愛,(我的愛),我的愛,我的解藥,歐


[Post-Chorus #2]
My love, my love (my love), my love, my drug, oh
我的愛,我的愛,(我的愛),我的愛,我的解藥,歐
My love (my love), my love (my drug), my love, my drug, oh
我的愛,(我的愛),我的愛,我的解藥,我的愛,我的解藥,歐
My love (my love), my love (my love), my love, my drug, oh
我的愛,(我的愛),我的愛,我的愛,我的愛,我的解藥,歐
(My drug) my love, (my love), my love, my drug, we're fucked up
我的解藥,我的愛,(我的愛),我的愛,我的愛,我的解藥,歐

[Bridge]
Mhm tough
嗯,堅定
Times they keep coming, all night
時間持續整夜
Laughin' and fuckin'
歡笑與交歡
Somedays like I'm barely breathing
有時候讓我感到窒息
After we were high on the love
在我們激情之後
Don't doubt it was you
別懷疑就是你

[Outro: Chorus]
The pill I keep takin'
我一直都在吃藥
The nightmare I'm wakin'
從惡夢中驚醒後
There's nothin', no nothin', nothin' but you
身邊沒有任何、任何、任何一個人,只有你
My perfect rock bottom
我完美的低谷
Beautiful trauma
美麗的創傷
My love, my love, my drug, oh (drug)
我的愛,我的愛,我的解藥,歐(解藥)
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sincere1458 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()